Kontakt os
Vi har åbent for personlig og telefonisk henvendelse mandag til fredag fra kl. 10.00 til 14.00.
Nedenfor finder du en oversigt over alle afdelinger og medarbejdere i FA09.
Har du brug for at kontakte en medarbejder i en boligafdeling, så kan du finde kontaktoplysninger på afdelingens hjemmeside.
Nedenfor kan du se, hvornår på dagen, der typisk er mest travlt på vores telefoner.
Kl. 10 - 11. Her får vi mange opkald, så der vil sandsynligvis være ventetid.
Kl. 11 - 13. Her får vi en del opkald, så der kan være lidt ventetid.
Kl. 13 - 14. Her får vi færrest opkald, så her er der kort eller ingen ventetid.
Kl. 14 - .... Lukket
Du kan finde flere kontaktoplysninger på din boligorganisations hjemmeside:
PAB
HJEM
GAA
BAB
Lægeforeningens Boliger
Hvidovrebo
FSB Gladsaxe
Grønjordskollegiet
Nygårdsparken
Oversigt over alle medarbejdere
→ Ledelses- og udviklingsekretariatet → Udlejning → Økonomi → Ejendomsdrift → Byggeri og Udvikling → Kollegiefællesskabet
Direktion
Organisationsbestyrelsen har ansat en administrerende direktør til at varetage den daglige drift og ledelse af de ansatte i FA09.
Administrationens arbejde udføres på bestyrelsens ansvar. Administrationen skal samtidig loyalt varetage de forskellige afdelingsmøders og afdelingsbestyrelsers beslutninger og interesser.
Ledelses- og udviklingssekretariatet
I Ledelses- og udviklingssekretariatet servicerer vi vores bestyrelser, ledere og medarbejdere samt understøtter beboerdemokratiet i boligorganisationerne. Vi har den direkte kontakt til organisationsbestyrelser og FA09-bestyrelsen, som vi står klar til at hjælpe med svar på spørgsmål og løsning af mangeartede opgaver. Vores opgaver indebærer bl.a. ansvaret for FA09’s tværgående opgaver, herunder HR- og personale, løn, IT, jura, sekretariatsbetjening, kommunikation samt strategi- og forretningsudvikling.
Udlejning
Vores afdeling er placeret tæt ved receptionen, da det er os, der har den primære kontakt (både telefonisk og personligt) til vores beboere og ansøgere. Vi besvarer spørgsmål vedrørende indflytning, fraflytning, husleje, klagesager, boligtilbud, venteliste og meget mere. Derudover beskæftiger vi os med egentlig sagsbehandling såsom udfærdigelse af kontrakter, boligtilbud og flytteopgørelser.
Du kan se kontaktoplysninger på den administrator/udlejningsmedarbejder, der servicerer din boligafdeling på din boligorganisations hjemmeside.
Tine Rødkjær
Administrator
Tina Hansen
Administrator
Ditte Madsen
Administrator
Sandra Rosenberg Hansen
Administrator
Julie Laura Lof Morup
Administrator
Mia Thunøe
Administrator
Tina Østerbye
Administrator
Casandra Raben Amnitsbøl
Administrator
Jette Priskorn
Fagleder/administrator
Tina Boserup
Receptionist
Delia Mikkelsen
Elev
Sara Pelant Pedersen
Administrator
Økonomi
Vi servicerer beboerne i forbindelse med deres forbrugsregnskaber og foretager udbetalinger til både beboere og samarbejdspartnere i sager vedrørende istandsættelse af lejemål og udgifter vedrørende vedligeholdelseskontoen. Derudover udarbejder vi budgetter og årsregnskaber for boligorganisationerne og de enkelte afdelinger, og har også tæt kontakt til afdelingernes formænd i forbindelse med regnskaber og budgetlægning.
- Kreditorbogholderiet håndterer bogføring og betaling af fakturaer. Kreditorbogholderiet kan kontaktes på kreditor@fa09.dk eller på FA09s hovednummer, alternativt direkte til kreditormedarbejderen(erne) – se nedenstående.
- Regnskabs- og budgetteamet udarbejder regnskaber, budgettet og forbrugsregnskaber, samt håndterer udlæg mm. for bestyrelser. Se nedenstående kontaktinformation for de enkelte medarbejdere.
- Byggeøkonomi arbejder med økonomien i byggesager. Se nedenstående kontaktinformation for byggeøkonomi.
Lene Bjelkov Eskildsen
Økonomiassistent
Gitte Deleurand
Økonomikonsulent
Annette Hansen
Økonomiassistent
Kristine Normann Nielsen
Økonomiassistent
Kristine Mølholt Tørnkvist
Byggeøkonom
Christine Foldberg
Økonomiassistent
Kirstine Runge Jørgensen
Økonomiassistent
Pia Christensen
Økonomiassistent
Line Johnsen Nielsen
Elev
Pia Linders
Kreditorbogholder
Charlotte Elisa Andersen
Økonomiasstent
Ejendomsdrift
Ejendomsdrift består af driftschefer, en drifts- og proceskonsulent, en energispecialist og en administrativ konsulent og en afdelingschef. Vi har det overordnede ansvar for driften af vores afdelinger, både i forhold til de økonomiske og administrative aspekter, men også i forhold til planlægningen og udførelsen af vedligeholdelsen af ejendommene. I denne forbindelse har vi tæt kontakt til ejendomsfunktionærerne, ligesom vi også har et nært samarbejde med beboerdemokraterne om driften (bl.a. ved deltagelse i afdelingsmøder m.m.). Derudover udfærdiger vi forretningsgange og arbejdsgangsbeskrivelser samt behandler råderetssager.
Du kan se kontaktoplysninger på den driftschef, der servicerer din boligafdeling på din boligorganisations hjemmeside.
Thomas Clemmensen
Drifts- og proceskonsulent
Jannik Steen Andersen
Driftschef - Energispecialist
Lars Norring
Driftschef
Karsten Nørgaard Friis
Driftschef
Ninna Auvinen
Driftschef
Per Dige
Driftschef
Julie Qvist Jakobsen
Driftschef
Mette Rossum
Driftskoordinator
Solvejg Von Barm
Faglig teamleder i driftssupport
Byggeri og Udvikling
I Byggeri og Udvikling arbejder vi med at udvikle alle former for projekter, der relaterer sig til vores nuværende bygningsmasse, men vi ser også på muligheder for at udvikle nye projekter sammen med vores medlemsorganisationer. Projekterne skal skabe gode hjem for fremtiden og understøtte vores mål om at skabe attraktive boliger for alle. Vi har altid fokus på bæredygtig udvikling og sætter et højt ambitionsniveau i vores projekter – både hvad angår social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed.
Torben Hangaard Nielsen
Bygge- og Udviklingschef
Henrick Villemoes Poulsen
Projektchef
Sarah Ziegler Ehrenreich
Kommunikationsrådgiver
Zozan Seher Yasar
Projektleder
Maria Rasmussen
Projektleder
Oguzhan Yûksek
Projektleder
Benny Mulbjerg
Projektleder
Sorin Nita
Projektleder
Kollegiefællesskabet
I FA09’s kollegiefællesskab administrerer vi knap 2500 kollegieboliger i Storkøbenhavn. Vores kontorer er placeret lokalt på de to største kollegier, Øresundskollegiet og Grønjordskollegiet, hvorfra vi dagligt sørger for bl.a. udlejning, økonomi, beboerhenvendelser og samarbejde med driftspersonalet ude på kollegierne.
De 2500 kollegieboliger er fordelt på Øresundskollegiet, Grønjordskollegiet, Sofiegården, Det Nye Emdrupborg Kollegium, Kulbanekollegiet og Kornerupkollegiet.
Louise Flindt
Økonomi- og administrativ medarbejder
Mia Nielsen
Fagleder for kollegiefællesskabet
Nynne Robinson
Social koordinator
Anne Mynster Sorensen
Administrativ receptionist
Nikoline Buch Ravnholt Sommer
Studentermedhjælper