FA09 er en 100% non-profit almen administrationsorganisation - læs mere om hvad vi kan tilbyde dig herunder ...

Kontakt os

Du kan se kontaktoplysninger på de medarbejdere der servicerer din boligafdeling på
boligorganisations hjemmeside, under menupunktet administrationen i din afdeling.

Vi har åbent for personlig og telefonisk henvendelse mandag til fredag
fra kl. 10.00 til 14.00. 

Telefon: 43 42 02 22  -  E-mail: fa09@fa09.dk

 

Herunder kan du se, hvornår på dagen der typisk er mest travlt på vores telefoner.

 

 

      MANDAG     

      TIRSDAG      

      ONSDAG      

      TORSDAG      

      FREDAG      


10:00 - 11:00

mange-opkald.png mange-opkald.png mange-opkald.png mange-opkald.png mange-opkald.png


11:00 - 12:00

en-del-opkald.png en-del-opkald.png en-del-opkald.png en-del-opkald.png en-del-opkald.png


12:00 - 13:00

en-del-opkald.png en-del-opkald.png en-del-opkald.png en-del-opkald.png en-del-opkald.png


13:00 - 14:00

færrest-opkald.png færrest-opkald.png færrest-opkald.png færrest-opkald.png færrest-opkald.png

 

mange-opkald.png Her får vi mange opkald, så der vil sandsynligvis være ventetid.

en-del-opkald.png Her får vi en del opkald, så der kan være lidt ventetid.

færrest-opkald.png Her får vi færrest opkald, så her er der kort eller ingen ventetid.

 

Leder du efter et klageskema?

Du finder klageskema og andre blanketter ved at logge ind på BeboerWeb

I FA09 ønsker vi at fremme det gode naboskab gennem fællesskab, dialog og positivitet.

Hent vores pjece om Det gode naboskab her.

 

Direktion

Organisationsbestyrelsen har ansat en administrerende direktør til at varetage
den daglige drift og ledelse af de ansatte i FA09.

Administrationens arbejde udføres på bestyrelsens ansvar. Administrationen
skal samtidig loyalt varetage de forskellige afdelingsmøders og afdelingsbestyrelsers
beslutninger og interesser. 

  • Kasper Nørballe
    Kasper Nørballe
    Administrerende Direktør

    Direkte nr.: 43 46 09 62

Ledelses og udviklingssekretariat

Ledelses- og udviklingssekretariatet understøtter sekretariatsbetjeningen i FA09 og varetager funktionerne it, HR og kommunikation samt strategi- og forretningsudvikling.

Du kan se oplysninger på medarbejderne i ledelses- og udviklingssekretariatet her:

 

  • Mia Jarbøl Faurholdt
    Mia Jarbøl Faurholdt
    Chef Ledelses- og udviklingssekretariat

    Direkte nr.: 43 46 09 76
  • Christina Viuf
    Driftssekretær

    Direkte nr.: 43 46 09 41
  • Claus Ettrup
    IT-ansvarlig

    Direkte nr.: 43 46 09 63
  • Lisbeth Kristensen
    Sekretær

    Direkte nr.: 43 46 09 42
  • Anette Gamrath
    HR Partner

    Direkte nr.: 40 27 76 19
  • Morten Møbius Wilhelmsen
    IT-Konsulent

    Direkte nr.: 29 12 91 09
  • Svend Terkelsen
    Jurist

    Direkte nr.: 29 12 31 57
  • Louise Thorhauge Blicher
    Kommunikationsansvarlig

    Direkte nr.: 21 57 21 60

Udlejning

I udlejningsafdelingen er vi ni administratorer, en receptionist 
og en udlejningschef.

Du kan se kontaktoplysninger på den administrator/udlejningsmedarbejder
der servicerer din boligafdeling på boligorganisations hjemmeside, under 
menupunktet administrationen i din boligafdeling.

 

  • Mette Hoffmann
    Mette Hoffmann
    Udlejningschef

    Direkte nr.: 43 46 09 52
  • Jette Priskorn
    Fagleder/administrator
  • Sandra Rosenberg Hansen
    Administrator
  • Tina Østerbye
    Administrator
  • Christina Flensted
    Administrator
  • Tina Hansen
    Administrator
  • Ditte Madsen
    Administrator
  • Tine Rødkjær
    Administrator
  • Mette Albrink
    Administrator
  • Tina Boserup
    Receptionist
  • Julie Laura Løf Mørup
    Elev

Økonomi

I økonomiafdelingen har vi:

  • Kreditorbogholderiet som håndterer bogføring og betaling af fakturaer. Kreditorbogholderiet kan kontaktes på kreditor@fa09.dk eller på FA09s hovednummer, alternativt direkte til kreditormedarbejderen(erne) – se nedenstående.
  • Regnskabs- og budgetteam som hovedsagelig udarbejder regnskaber, budgettet og forbrugsregnskaber, samt håndterer udlæg mm. for bestyrelser. Se nedenstående kontaktinformation for de enkelte medarbejdere.
  • Byggeøkonomi arbejder med økonomien i byggesager. Se nedenstående kontaktinformation for byggeøkonomi.

 

  • Henrik Meyer Rasmussen
    Henrik Meyer Rasmussen
    Økonomichef

    Direkte nr.: 43 46 09 75
  • Lene Bjelkov Eskildsen
    Økonomiassistent
  • Annette Hansen
    Økonomiassistent
  • Kristine Mølholt Tørnkvist
    Byggeøkonom
  • Louise Lundby Almlund
    Økonomiassistent
  • Christine Foldberg
    Økonomiassistent
  • Kristine Normann Nielsen
    Økonomiassistent
  • Pia Linders
    Kreditorbogholder
  • Gitte Deleurand
    Økonomikonsulent

Ejendomsdrift

I Ejendomsdrift  er vi 7 driftschefer, en drifts- og proceskonsulent, en administrativ konsulent og en afdelingschef.

Du kan se kontaktoplysninger på den driftschef der servicerer din boligafdeling på
boligorganisations hjemmeside, under menupunktet administrationen i din afdeling.

 

  • Lars Nørgaard
    Lars Nørgaard
    Afdelingschef for Ejendomsdrift
  • Nicholas Bisp Nielsen
    Driftschef
  • Per Dige
    Driftschef
  • Jannik Steen Andersen
    Driftschef
  • Karsten Nørgaard Friis
    Driftchef
  • Henrik Bomholt
    Driftschef
  • Ninna Auvinen
    Driftschef
  • Lars Norring
    Driftschef
  • Thomas Clemmensen
    Drifts- og proceskonsulent
  • Rikke Gjertsen
    Administrativ konsulent

Byggeri og Udvikling

I Byggeri og Udvikling er vi 1 byggesagskonsult, 1 projektleder, 1 projektchef, 1 kommunikationsrådgiver og en afdelingschef.

 

  • Torben Hangaard Nielsen
    Bygge- og Udviklingschef

    Direkte nr.:
  • Erik Sander
    Senior projektleder
  • Morten Hylleberg
    Senior projektleder
  • Sarah Ziegler Ehrenreich
    Kommunikationsrådgiver
  • Henrick Villemoes Poulsen
    Projektchef

Kollegiefællesskabet

Kollegiefællesskabet varetager administration og drift for kollegierne ved FA09. Du kan se oplysninger på medarbejderne i kollegiefællesskabet nedenfor.

  • Charlotte Simonsen
    Kollegiechef

    Direkte nr.: 32 88 60 00
  • Nanna Hansen
    Kontorassistent
  • Nynne Robinson
    Fællesskabsvært
  • Mia Thunøe
    Administrator
  • Katrine Vinther Russell
    Økonomimedarbejder
  • Mia Nielsen
    Administrator